Yogapass

Upptäck yoga för styrka, energi och rörelse. För lugn och ro. För lust och glädje. Och för känsla och eftertanke. 
 

De flesta passen passar både dig som aldrig provat på och dig som är van att yoga. 

 

Du möter dig själv på mattan som du är.

 

Unik. 

Yinyoga

Yinyoga hos Sannas Yoga är en skön stund för återhämtning! Yinyoga kan göra dig smidigare och mjukare i kropp och sinne. Den kan också öka din rörlighet, minska spänningar, stress, oro och sömnproblem. 

Vi sitter eller ligger i skonsam stretch i flera minuter och rör oss i mjuka flöden utan några som helst krav med fokus på andning och meditation. 

Yoga shred

Yoga möter HIIT (högintensiv intervallträning), tabataintervaller varvas med motpositioner för snabb och effektiv återhämtning under passets gång. Vi värmer upp med skön yoga och avslutar med en kort vila. Det blir riktigt svettigt och du kan med fördel använda hantlar och andra vikter! 


Kroppens förbränning håller i sig i upp till 48 timmar efter passet samtidigt som du aktiverar kroppens snabba muskelfibrer, bygger styrka inifrån och ut - och förbättrar din kondition

 

Yoga på företag

Yoga och mindfulness kan öka välmående, samarbete, arbetsglädje och produktivitet hos medarbetare. De är också bra verktyg för att bättre hantera och minska stress, oro, sömnproblem och irritation.

Det brukar vara enormt uppskattat av medarbetare med både mer fysisk yoga inkl. avslappning eller en stunds yinyoga. 

Yoga Class

PT-yoga

Vill du bli starkare? Smidigare? Kunna röra dig mer obehindrat? Vilka områden i din kropp hindrar dig? Har du ont eller känner dig stel någonstans? Eller är det dina föreställningar om hur du är eller ska vara som hindrar dig från att vara den bästa versionen av dig själv

Du och jag skräddarsyr dina pass efter vad du vill, annars så provar vi oss fram - och jag kan lova att det spiller över utanför mattan också!

 

Bor du inte i närheten? Inga problem - vi pratar om dina önskemål och så gör jag ett alldeles eget videopass till dig.  

Yoga nidra

Yoga nidra brukar kallas "yogisk sömn" för att vi låter kroppen somna eller slappna av medan sinnet är vaket. Yoga Nidra hjälper dig att slappna av på djupet och kanske lösa upp mentala och fysiska spänningar.

Många upplever minskad stress och bättre sömn.​ Effekten av 20-30 minuter yoga nidra kan jämföras med tre-fyra timmars sömn (men ska såklart aldrig ersätta nattsömn).

Foto: Nikola Stankovic

Yoga flow

I core strength vinyasa yoga får vi med core-aktiveringen redan från början så att vi starkt, stöttat och mjukt kan röra oss mellan postionerna. 

Eter det här passet känner du dig glad och smidig - inifrån och ut! 

Foto: Nikola Stankovic